Anneler Günü için hediye seçenekleri


Haftaya pazar Anneler Günü... Hediyenizi seçmeye şimdiden başlayabilirsiniz
Dün, bugün, yarın
Her biri dünü, bugünü ve yarını temsil eden Altınbaş Tria üç pırlanta, annenize verebileceğiniz bir armağan olabilir. Ayrıca yeni koleksiyonda birçok yüzük, kolye ve küpe modeli de var.
Puantiye elbiseler
Machka'nın yaz koleksiyonunda, anneler için pantolonlar, etekler ve puantiye elbiseler var.
Anneniz için bir fidan dikin
9 Mayıs'a kadar Alo811'den 100 YTL'lik kontör dolumu yaparsanız TURCEK (1. Türkiye Çevre Koruma ve Yeşillendirme Kurumu) annenizin adına bir fidan dikiyor, fidanın gelişimini de Alo811 kendisine bildiriyor.
Şık ayakkabılar...
Beymen ve Beymen Home'larda ev aksesuvarları, kıyafetler, ayakkabılar ve sofra ürünleri gibi pek çok hediye seçeneği sunuluyor. Aldığınız hediye özel paketlemeler, hediye kutuları ve mesaj kartları ile daha da özel bir hale getirilebiliyor.
Onu şımartın
Cartier marka yarım ay, damla ve pırlanta kesimli değerli taşlardan oluşan çiçekli kolyeler, renkli yüzükler, taçlar ve küpelerle annenizi bu özel günde şımartabilirsiniz.
Sağlık paketleri
Annenizle farklı bir şeyler yapmak istiyorsanız Taylife Spa'ya gidebilirsiniz. Anne, anne adayı ve anne-kız paketlerinden faydalanarak havuza girebilir, saunada terleyip baş, boyun masajları ve cilt bakımı yaptırabilirsiniz.
İsterse spora gitsin, isterse masaj yaptırsın
Spor yapmayı seven ve fit olmak isteyen anneler için Mayadrom Sports Center'da yıllık üyelik paketinden masaja kadar birçok alternatif mevcut. Merkezde özellikle masajlar sayesinde annenizin bir günlüğüne bile olsa stresten ve yorgunluktan arınmasını sağlayabilirsiniz.
En klasik armağan
Klasikleşmiş bir hediye olan parfüm de annenize alabileceğiniz armağanların arasında. Prada Parfum de Sac, Valentino Rock'n Rose ve Moschino Funny tercih edebileceğiniz seçeneklerden bazıları.

5 yorum:

cornellius dedi ki...

annemi 1 sene önce tatile çıkarmak için söz verdiğim geldi aklıma.şimdi anneler gününde götiriyim dedim ama ütü alıcam bu seferde. kendine bi ütü bulmuş kadıncaz onun istiyo. nasıl bulduysa onu da interntten enteresan yani :) http://firsatciyiz.com/firsat/tefal_easy_cord_5140_buhar_kazanl_t.asp?#Media

güzel bişey ama alıcaz artık :)

Fırsatkokusu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Anneme güzel bir hediye ararken aklıma parfüm almak geldi.Araştırma yaparken normal parfüm fiyatından oldukça ucuz setler olduğunu gördüm. Bu setlere de www.firsatkokusu.com dan ulaştım. Herkese tavsiye ederim. Ben aldım ve ilk defa anneme bu tarz bir hediye aldım ama iyi ki de almışım. Sizlere de tavsiye ederim , bu alternatifi de gözardı etmeyin.

Mustafa Mert dedi ki...

Anneler artık parfüm elbise gibi sıradan şeyleri beğenmiyorlar, ilginç anneler günü hediyeleri istiyorlar, http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/anneler_gunu/ gibi ürün önerileri olan var mı?

Adsız dedi ki...

Anneme facede güzel bie şeyler yapmak istedim. Bu fikrimi arkadaşımla paylaştım. Bana dediki dünyagöz hastanesinin facebook sayafasında annen için fotoğraflı,müzikli ve metinli bir slayt hazırlayabilirsin. Hemen girip baktım. Çok sevindim. Gerçekten de güzel bir uygulama. Bir de dünyagöz hastenesinden hediye kazanma şansı yakaladım. Size de öneriyorum bu güzel uygulamayı.

https://www.facebook.com/dunyagoz/app_166840543445560