Anneler Gününde, Annelere Hazır Cep Mesajları


Hüznümü Sevince Boğan Senin Yüzündü Her Zaman... Anneler Günün Kutlu Olsun Annem!!!


Hırçınlığımın Tesellisı, Şefkatine Sığındığım, Hayatımı Gönüllü Paylaşan Annem.. Hakkını Nasıl Öderim..Iyi Ki Varsın. Anneler Günün Kutlu Olsun


Karşılıksız Tek Sevgi Ananın Çoçuğuna Duyduğu Sevgidir. Ben Kendi Çocuklarımda Senin Sevgini Buldüm. Ve Seni Ne Çok Sevdiğimi Bir Daha Anladım . Iyi Ki Seninle Varım Annem. Ellerinden Öperim.


Kelimelerle Anlatılamayan Fedakarlık Ve Karşılıksız Sevgiyi, Tarif Et Desen Bana Herhalde Sadece "Anne" Derdim..Anneler Günün Kutlu Olsun...


Kuzey Rüzgarı Da Eşşe, Kopsa Da Fırtına, Sığınacağım Tek Liman Sensin Annem. Hakkını Nasıl Öderim.. Başımı Dizlerine Koymaya Geldim.Meger Dılımdekı Ve Beynımdekı En Guzel Kelıme Senın Adınmıs. Sana Her Seslenısımde Ya Acım Dınmıyor Yada Sevgım Cosuyor...Anneler Gunun Kutlu Olsun...


Mesafeler Uzak Olsa Da Yüreğim Hep Seninle Canım Annem... Anneler Günün Kutlu Olsun!Meğer Dilimdeki Ve Beynimdeki En Güzel Kelime Senin Adınmış. Sana Her Seslenisimde Ya Açım Diniyor Ya Da Sevgim Coşuyor. Anneler Günü Kutlu Olsun Canım Annem


Oldunııykı Varsın İyiki Benim Annemsin Senin Gibi Annem Olduğu İçin Allahıma Sonsuz Şükürler Olsun Seni Çok Seviyorumcan Özüm Biricik Anacığım, Anneler Gününü Canı Gönülden Kutlarım, Ellerinden Öperim..Anneler Günün Kutlu Olsun.. .


Orda Senin Eline Diken Batsa, Burda Benim Yüreğim Kanar Derdin...Seni Çok Ama Çok Seviyoruz AnneSabırlısın, Sıçaksın, Şefkatlısın, Koruyucumsun, Bağışlayansın.. Annemsin. Seni Çok Seviyorum.Sana Belki Hiç Söylemedim, Ama Her Zaman Annem Olmandan Gurur Duydum! Anneler Günün Kutlu Olsun!


Sana Binlerce Kez Teşekkür Etsem Azdır. Sen Benim Hayat Işığımsın. Annemsin varlığımın Tek Nedeni. Anneler Günün Kutlu Olsun.


Sen Benim Tutunacak Dalım Sen Mutsuzlugumda Yanimda Olan Askim Sen Sen Benim En Sevdigimsin Dünyanın En Sefkatli Kadınısın Sen Benim Canımdan Çok Sevdigim Sende Kendimi Buldugum Annemsin!


Sen Evimizin Kraliçesi, Başımızın Tacısın.En Aziz Varlığımızanneler Günün Kutlu Olsun AnnemSen Göklere Uzanan Ellerimsin Sen Gözümden Süzülen Yaş Düşüncem Hasretımsın. Sen Anlatmak İsteyipte Anlatamadığim, Kelimelerle İfade Edemediğim Biricik AnnemsinSen Hayatımın Kutup Iyldızı Oldun. Nereye Gidersem Gideyim Işığının Altında Sevginle Uyudum. Doğru Yolu Buldüm. Seni Seviyorum Anne. Anneler Günün Kutlu Olsun Canım Annem


Sen Varken Ben Yoktum. Sen Açken Ben Töktüm. Simdi De, Sonra Da Başımın Tacı Annem. Seni Hep Seveceğim Benim Canım Annem.Seni Bir Gün Değıl Her Canım Yandığında, Başım Sıkıştığında Seni Çağırıyorum. Sesimi Duyan Tek İnsan Sensin. Anneler Günün Kutlu Olsun Anneçığım.


Seni Ne Kadar Sevdiğimi Bir Bilsen Ama Ben Seni Gerçekten Çok Seviyorum Annecim Hep Seni Düşünüyorum Aklımdan Hiç Çıkmıyosun Düşünüyorumki Hep Yıldızlara Baksak Sonra Her Yerde Piknik Yapsak Ama Gerçek Değil Gerçek Olsaydı Hayallerimiz Değişip Ne Kadar Mutlu Olurduk Ama Bugün Çok Mutluyum Çünkü Senin Anneler Günün Annecim


Anneler Gününü Kutlar Ellerinden Öperim Canım Annem Bitanecik Annem.Seni Unutmadığımı Bügünde Bilmeni İstedim. Anneler Günün Kutlu Olsun Dünyanın En Güzel Ve Özel Annesi...Senin Kucağın, Senin Merhametin Beni Yaşama Bağlıyor Sevgili Anneciğimanneler Günün Kutlu Olsun..


Yeryüzündeki Binlerce Çiçek Araşından En Güzeli Ve Anlamlısı Olan Anneme,Seni Çookk Ama Çok Çok Seviyorum...


En Anlamlı Günde Yanında Olabilecek Olmak Çok Güzel...Yeşildir Artık Yüreğinde Kara Bulut.Bugün Anneler Günü Annem Benu Unutttttt.......................


Yokluğun Yıldızlara Ulaşmak Kadar Zor Varlığın Yaşam Kadar Kutsal Sen Nefes Kadar Önemli Canım Kadar DeğerlisinYüreğindeki Sınırsız Sevgi Ve Sabır İçın Çok Teşekkürler Canım Anneciğim..Anneler Günün Kutlu Olsun! Çünkü Aslında Senin Küçük Bir Kopyanım. Umarım Senin Kadar Sevgi Dolu Olurum, Anneler Günün Kutlu Olsun Canım Annem.

Hiç yorum yok: